Pluggis

Nej, jag är allt annat än en plugghäst ! Sitter eller nej jag ligger till och med i soffan med böcker överallt. Har tränat lite engelska glosor och gjort lite samhällskunskap. Skulle behöva läsa igenom allt men jag har verkligen inte ork till det. Vi har läxförhör om kommuner på fredag sen typ två prov nästan vecka. Vi har en miljard läxor, nej men vi har iallafall en läxa tills varje dag.
Ska ringa mormor sedan och intervjua henne.  Svenska uppgiften jag hade förra veckan. Jag intervjuade ju farfar men jag vill intervjua mormor med.
Nej nu ska jag sluta snacka om mina läxor.


Förresten, någon som vet varför man inte kommer in på gratismakeup ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0