Tråkig kväll

heej :)
Det fungerar fortfarande inte att ladda in bilder.

Jag har verkligen jätte jätte tråkigt och mina ögon svider och jag tror jag behöver sova men är inte särskilt trött.

Kan berätta lite om träslöjdslektionen :)

Jag och Malin hade jätte tråkigt så vi brände sönder träbitar med brännpenna och gjorde översvämmningar och blandade soppa , haha^^ jätte kul verkligen ? men vi hade det :) Sen snackade vi typ hår och ben hela lektionen eller typ hela dagen haha usch ? men vi kom fram till att hår ska finns på huvudet ingen annanstans :)

Vällingby hade jag ju redan berättat om och ja, jag vet inte vad jag ska skriva mera ?
Vill kunna ladda in bilder, men det går ju inte .Haha, bara för jag skrev det funkade det, så här kommer lite bilder :)

image5  image7image6
Några av dom soppor vi gjorde :)

image8    image9

Jag och Malin i välligngby och vi är jätte seriösa på bilderna! *host*

Ja det va väl lite bilder från i fredags:)
Blir kanske ett godnatt inlägg lite senare, nu ska jag läsa några bloggar och typ titta på tv.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0