Torsdag

Hejhej.
Det började med att vi hade engelska och Leif som vikarie igen fast vi fick läsa svenska böcker(A)
Sen hade vi NO och jag bråkade lite med läreren för jag förstod inte hennes fråga liksom :
Hur ser man på djur ?
Förstår ni den ?
Hon menade att man ser att en fisk har gälar så den kan andas under vatten och fenor att simma med.
Antingen är jag korkad eller så va den frågon dåligt !
Efter hade vi musik då vi fick spela sommaren är kort och sjunga såklart.
Sen va det lunch chili corn carne och på veg chili sin carne.
Sen gick brandlarmet på lunch rasten eller asså typ 12.10 och vi började 12.20 och så brann en papperskorg i en toalett och jag och Malin gick dit och Malin tog kort sen kom charlotte och sa att vi skulle ut så började vi gå sen skulle vi spriinga ut ! :S
Branden släcktes väl efter 5minuter men det va helt rökigt.
Så vi tittade på film på SO och snackade. Det va jättestökigt !
På mentorstiden lurade min mentor mig :O hon ba ; nu ska Michaela få sitt veckobrev så vässa pennan Agnes. Det gick jag inte på men sen sa charlotte : U på matten, s 15 på SO och massa u på andra och s och f.
Sen kastade hon det för jag blev verkligen skiträdd !
Fast jag hade ingeting egentligen :D


Ja sen på elevens val va det jättestökigt . Många fick U men jag och Malin läste och var snälla (A)

Sedan var det dags för sundbyskolans dag och det var ganska kul . Vi sprang runt och höll på att göra reklam.
Ví försökte med svartjobb men det fungerade inte :S det va MalinRidning 5kr men ingen köpte haha :S

Sen skulle Malin hem och hämta sina nycklar för hon kom inte in i skåpet och då följde jag med fast hem till mig sen orkade jag inte cykla tillbaka för då skulle dom äta men jag orkade inte det :S skulle ändå äta hemma.

Förresten har jag fått mitt simkort till mobilen :D ska bara ringa tele2 och aktivera det.
Fast nu kommer ett minus igen ! Det va ju min mobil inklusive 2gb minne men det finns inte :O har bara 26,7 mb.
Och 1gb är typ 1000mb . sa några killar i min  klass så nu ska jag ringa till det där phonehouse och skälla igen ^^:S

/Michaela

Kommentarer
Postat av: Matthias skogh taxén

Jag säger bara vilken jävla dag... Vad mer finns de å säga xD "" !!!!!!

2008-05-22 @ 20:12:32
Postat av: maria , hejekden@

jag diggade malins ridning :)

hon fick ju faktist en bulle (a) ,

HAYDAR <3 MALIN (a), = blyyyyyyga

älskar sundbydan ;D<3

2008-05-22 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0