Top Model

Nu är det top model 9 som jag inte sett på typ 3veckor, fast tror det varit typ hockey eller något annat nån vecka ?
I alla fall, jag tänkte se på det idag (: Det börjar om 5minuter så hinner skriva lite.
Fast vad ska jag skriva ?
Juste imorgon har jag friidrottsdag som jag nämnt tidigare det ska inte bli så himla roligt för jag vågar inte göra saker när alla tittar ! Fast är nog med på stöta kula och 100meter (: kanske längdhopp.
Aja, blir ett inlägg innan jag cyklar och möter Malin för vi ska vara framme vid 08.45 så lite sovmorgon.

Nej nu är det dags för top model.
Hörde nyss att det va finalen av top model :O

 
            Chantal                             Saliecha                                       Jenah

Det har börjat :O men jag har TV vid datorn så jag ser (:
Men jag tror jag hejar på Chantal, kanske skriver efter programmet.

/Michaela                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0