Tisdag kväll

hade kämpat ett tag med att skriva om att jag tittade på 13 snart 30  som jag sett några gånger. Men då raderades allt och dwt är inte sparat i utkast. Men filmen går i alla fall nu på trean och jag har inget annat för mig så tittar  lite på den.  Haha tänk om det  fanns sånt pulver . Ibland önskar man ju bara det. Det är 24grader i mitt rumtym så jag vet inte hur jag ska kunna sova !Men set fixar sig nog . Ja jag har nog inget mer att skriva för det är så jobbigt att skriva på ipoden .Temperaturen är nu 24,1 haha intressant , men det är grymt jobbigtnu har det ökat mera .Dags att hämta fläkten från källaren .                                                 Nu ska jag försöka hitta en fläkt och titta klart på filmen  . känner mig duktig somm skrivit så mycket från ipoden. kram och godnatt om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0