Suris

Ikväll är jag verkligen jätte sur ! vet inte varför är bara sur.
Mina ögon är ännu värre det verkligen svider och rinner ! Orkar inte med att jag ska få ögoninflammation eller något. Eller om det är trötthet ?
Ska faktiskt försöka att sova snart, på en lördagkväll klockan 23.00 ska jag sova :O men då kanske jag vaknar med tuppen och kan sola hela dagen :D ? haha.
Jag har inga planer för morgondagen , jag tror bara jag ska vara hemma .
Juste ska kanske med och kolla på bästaväns fotbolls match, men vi får se om jag kan det , så jag inte sover bort hela dagen imorgon, fast det tror jag inte.
Juste, jag tvättade bilen idag och fick 50kr :) haha . Tro inte att jag får pengar för varenda sak jag gör för det får jag verkligen inte !
Juste min pappa fyllde år förra helgen då vi va på Åland så min äldsta brorsa kommer på middag imorgon och pappa ska få en present, han köpte även en gps idag som han kommer vara fast klistrad vid imorgon!

Nej nu , ska jag vara duktig och borsta tänderna och försöka sova en stund för jag är verkligen skitsur och typ otrevlig och gnällig ikväll tror jag ?

Lägger in en bild på mina och Malins ben också  :) <3
                                           Malin         image11  Michaela




/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0