Städning

Ibland sent på kvällarna kan jag få typ ett fnatt och få för mig att städa . Medans pappa sitter och tittar på hockey med mamma.  Jag städade och plockade undan alla kläder som låg i en hög på golvet. Jag vek yill och med lite kläder  .  jsg skulle vilja ta fram dammsugaren och jag är jätte nära på att göra det men det känns en aning tokigt att börja dammsuga sitt rum klockan ett på natten. HejaSverige i hockey i allafall. Man kqnske ta och sova snart , det är ju en dag imorgon med. Faktiskt så har jag inga plsner för imotgon. Ska nog bara sova för det har jag gjort väldigt dåligt denhär veckan

Kommentarer
Postat av: Linneja

haha , <33

2008-05-17 @ 17:01:23
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0