Sms från hm

Mamma ringde och sa till mig att det kommit ett sms från hm, med det jag beställde :D
En vårjacka (ja vet det är sommar snart)och två par linnen.
Jag vill hämta dom ikväll för det tar ändå bara 5minuter att gå dit så när pappa kommer hem från ljusterö ska jag be han åka dit x) hoppas,hoppas.

Förresten ska jag göra en sak efter skolan imorgon ! Tänker inte avslöja vad ifall någon från klassen läser, haha så roligt viktigt är det inte, men ska se om .. Ja nu höll jag på att avslöja.
Hahaha, vad tråkig jag är (:
Men skriver om det imorgon.
Tror att jag beställde det här ; (Därför jag inte minns är för det va 2veckor sen och det va slut i lagret då)
   
 Tråkiga kläder kanske, men det behövdes . Nu ska jag ligga lågt med min shopping för imorgon går det åt massa pengar åt den "hemliga" saken och mina bröder fyller år på Tisdag och Onsdag och mamma klippte sig idag och min mobil som jag ska köpa nu fast det gick ju på försäkring. Snacka om att jag får leva på bröd och vatten i en månad sen .

Kommentarer
Postat av: vilma :)

nej de är inte tråkiga, de var fina :)

2008-05-14 @ 19:16:19
Postat av: camilla, social @

jättefina ! :)

jag fick också ett sms idag , nu har mina grejer kommit :) thihi, älskar dej michaela <3

2008-05-14 @ 19:37:29
Postat av: Linnea

skit fiina (a)

2008-05-14 @ 19:59:27
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0