Självförtroende

Mitt självförtroende har varit noll sen min mobil försvann i den äckliga sjön!

Min mamma ska ringa försäkrings bolaget imorgon för jag har nån drulle försäkring eller vad det hette så då kan jag få ut likadan mobil för 1000kr annars får jag köpa ny. Kanske tar en sony ericsson denna gång , vi får se hur det blir med mobilen!
Min mamma säger att det va en olyckshändelse och att vi ska glömma det!

Tänker på min stackars mobil som ligger ensam i sjön :( haha^^

Nu har mitt självförtroende varit på noll i två dagar :O jag är bara sur och ledsen inom mig och jag vet inte ,orkar inte just nu och sen mobilen med :S men jag ska försöka men gissa vad jag kommer drömma om !?

Kan även säga eftersom att jag pratar om mitt självförtroende så har jag aldrig haft ett.
Jag är inte nöjd med min kropp och mitt utseende jag är äcklad av mig själv !
Jag är aldrig nöjd med saker .jag gör om det 100 gånger eller gnäller på min no/ma/teknik lärare som går mig på nerverna ibland ! varför låter jag hon ens vara med i min blogg ? usch !

Aja , jag skulle verkligen behöva någon som bara kan göra mig super glad igen och typ få mig att må bättre !
Inget krav, men det skulle jag vilja ha .

Skulle kunna bli emo eftersom min mobil är borta ! asså jag är så jävla piss arg på mig själv! att en plåtlåda kunde sänka mitt självförtroende så mycket !

/Michaela


Kommentarer
Postat av: camilla, social @

finns alltid här michaela, vad som än händer & fötter ! du kan alltid prata med mej, och de vet du, du är bäst. älskar dig !

2008-05-13 @ 09:34:22
URL: http://socials.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0