Rörigt !

Jo, nu har jag min mobil.
Men det som va problemet var att jag fick hämta ut en nokia xpress music för 2079:- maxoch ett minneskort för 520: max.
Men i den röda så ingick minneskort fast då kostade mobilen 2800:-
Så det va rörigt hit och dit, men pappa sa att vi hade köpt en röd och nu ska vi ha en , så medans pappa parkerade om bilen tog dom fram en röd mobil.
Sen när vi kommer hem så finns det ingen laddare (jag hade ju en innan) men ändå, det ska ju ingå ! så då fick vi åka tillbaka dit och jag sprang in och hämtade det.


Och mitt simkort har typ försvunnit på posten, det ska ta max 3dagar men det har gått 10dagar som jag skrev.
Pappa ringde och "skällde" så nu skickar hon ett nytt på express posten :D

Sen när jag hämtade laddare va det någon annan som skulle hämta ut en mobil, men det va strul där med.

Så gå aldrig till ThePhoneHouse om du ska ta ut en mobil på försäkringen !


/Michaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

gu va jobbigt :/

2008-05-21 @ 19:05:16
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0