Plugga?

Jag har SO och Spanska läxa tills på fredag :S
I SO ska jag typ läsa om väder och klimat och i Spanska är det kapitel test och jag får typ aldrig bra på dom, fast min spanska lärare säger det :O Men jag vet aldrig vad jag ska plugga på i spanska kapiteltest.

Sen har vi matteprov på måndag på alla kapitel vi har jobbat och det är typ 7långa kapitel eller något ? eller vi har prov på hela boken, asså jag pluggar verkligen aldrig till prov ,för jag vet inte hur man ska göra ? och i matte, hur pluggar man till matte ? räknar och repeterar hela boken eller :S ?
Känner mig verkligen som ett ig barn . Fick inte mitt  engelska prov idag och imorgon är det friidrottsdag så då lär jag inte få det, måste nog vänta tills nästa onsdag.

Nu ska jag försöka att städa mitt rum och fixa lite, det ser hemskt ut !

Kommentera också !(A)

/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0