Plattång

Efter att jag klippt mig idag på Björn Axen blev jag så sugen på en ny plattång ! Eller det är ett måste, min är typ helt cp.

OBH Nordica Bj�rn Ax�n Tools Straightener Björn Axens egna plattång för 495:-

 Eller denna balla från TeknikMagasiner 399:-

Nån behöver jag i alla fall, men just nu är jag PANK ! Ska köpa en t-shirt jag såg på gina tricot idag , koftan får vänta.
Hittade dock inga bilder, men det va en gul cardigan med halvkorta armar och sedan en t-shrit med jordgubbar och så stod det Fabolus berry :)
Kommer verkligen inte ha pengar på typ 3månader :O 1000:- till telefonen (resten gick på försäkring som tur va ! klippning för några hundra. Mina brosor fyller år. Och behöver verkligen en plattång :O
Vet inte hur jag ska göra, men vi får se :)


/Michaela

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag har hört att plattången helst ska ha svarta plattor, i silvriga. bäst för håret när det är så, bara så du vet :)

2008-08-15 @ 11:36:27
URL: http://topoftheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0