Onsdag

Hejhej,
Min dag började med volleyboll och mitt lag va ju bäst såklart !
Efter hade vi so, där jag var skit trött, men gjorde något arbete om tempereradezonen med Agnes och Amanda ,fast jag egentligen inte ville, men sen va det typ "Kul" ändå.
Efter hade vi engelska som jag hatar mest! vi lyssnade på rocklåtar och sedan fick vi att översätta 3 så kallade skottiska "roliga" skämt och 19 glosor. Så jäkla taskigt :S liksom typ 1vecka kvar av skolan och hon ger oss en läxa. Har inte ens gjort den xD

Sen var det luch, som smakade KOSKIT ! potatisgratäng och kotlett ^^

Sedan var det matte, då hade dom petat in blyerts och blött papper i alla dörrar i typ hela högstadiet så vi kom inte in och fick sitta i nån korridor grej :S fast jag jobbade inte där heller, var så jäkla trött !
Sedan var det språk då fick jag komplimangen att jag såg ut som en manga figur av min spanska fröken och den andra ? haha ska jag ta det possitivt eller ?

Sedan var det svenska, vi skulle bara läsa våra böcker, jag fick gå 14.55 för jag hade utvecklingssamtal klockan 15.00 och det gick faktiskt jätte bra !
Ska börja på stödengelska om den finns i höst.

När jag kom hem skulle vi till plantagen för att köpa blommor hem,till Åland och Ljusterö som vi ska till i helgen (:
Där köpte jag även ett par stövlar som jag ska ha på Åland mot alla ormar och skit ! Måste gå med stövlar hela sommaren :S sugigt värrer, eller i allafall när man går på bergen,stranden och skogen.

När jag kom hem , ville jag bara logga in snabbt på datorn och då var Malin inne som är i Mallorca :D <3

Nu har jag varit ute lite och hjälpt mamma och pappa i trädgården, ska väl se på lite TV för att sedan kanske läsa på några engelska ord.

tack och hej.
KOMMENTERA!(A)

/Michaela

Kommentarer
Postat av: sexig turk

SEXIIIGT KATTEN!

de e fett fiiiin .. jag vill bara haffa dig kattnooos , kom vi bazz !

2008-05-28 @ 20:28:24
Postat av: hejekden@

ööhm ... gullig kommentar du har fått innan ... poppis? xd , aja , din dag ha varit vondebar ! , fasst du , stödengelska? e de SÄRengelskan? (; maohahahahahhaha !

älskar dig gumman , <333

2008-05-28 @ 20:29:39
Postat av: anna

fett kul att malin var inne :)<3 saknar henne

2008-05-28 @ 20:32:38
Postat av: vilma :)

Svar; smart, jag brukar skriva min blogg på vissa bilder. :P

2008-05-29 @ 15:40:21
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0