Nyklippt

Nu har jag klippt mig (: det va "hemligheten" haha^^
Ville inte säga till någon eftersom jag kanske skulle klippa lugg , men det blev inte så. Däremot lockade hon mitt hår så nu ser det skit kort ut fast fick klippa av väldigt mycket av mitt hår för det va så slitet.

Prinsessan Madelene va där också med sin livvakt och klippte sig (A)

Efter gick mamma och jag och tittade lite snabbt i affärer, hon köpte två tröjor sen hade hon inte råd med 2tröjor åt mig och jag hade inte med mig mitt kort :/
Aja, kort sammanfattning orkar inte skriva mera.

/Michaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

Blev ditt hår fint då? du skulle nog passa i lugg

2008-05-15 @ 20:07:05
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/
Postat av: anna

hahh fett coolt att prinsessan madelene var där (a)

2008-05-15 @ 20:09:32
URL: http://fettlagoms.blogg.se/
Postat av: Linnea

svar : aha okej , saknar dejj<3

2008-05-15 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0