Misslyckad

Förlåt om jag bara skriver tråkiga deprimerande inlägg, men det är så jag känner mig .
Jag känner mig misslyckad totalt !
Allt går verkligen emot mig , jag menar verkligen allt !
Det har gått så långt att jag blir hånad av en liten jävla undulat som inte ska ha någon makt .
Jag är inte mobbad, det kan jag inte säga. men jag trivs inte med mig själv :/

Vill sova och sova där i en vecka sedan vakna upp och då är allt precis som vanligt alla är glada till och med jag.
Jag vet varken ut eller in,

/Michaela olyckligaste

Kommentarer
Postat av: amanda

michaela , jag älskar dej sjukt mkt och du får inte vara deprimerad gmn !

2008-05-12 @ 21:26:17
Postat av: Michaela

Tack Amanda. Jag älskar dig massor, och jag ska inte va emo deprimerad men jag vet inte just nu :S ? så allvarligt låter det kanske inte , men jag orkar ingenting.

2008-05-12 @ 21:31:31
URL: http://michhaela.blogg.se
Postat av: Matthias skogh taxén

That dosent sound soo good :( You can come too me xD Vallby-gårdsväg 15c

2008-05-12 @ 21:32:46
Postat av: Michaela

Gu vad du är snäll då. eller så kan du komma och rädda mig Matthias ?
har du kämpat där med din engelska?

2008-05-12 @ 21:34:19
URL: http://michhaela.blogg.se
Postat av: ANNAH

GUMMAAN!!!, SLUTA VARA SÅÅ DEPRIMERAD, det kommer att lÖsa sig, jag lovar !! <3

Du får kämpa på !!!!!

2008-05-13 @ 17:07:23
URL: http://tyngastejao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0