Min skoldag Onsdag

Hejhej.
Dagen började med idrott, då vi spelade fotboll som jag verkligen HATAR ! Bara för jag inte går på fotboll så får man inte bollen och om man misslyckas säger alla ba ; passa inte henne sen. nej usch !

Efter det hade vi SO som va helt okej (:, vi pratade om klimatzoner, vi behövde bara skriva av tavlan.
Sen va det skitengelska med vikarien leif som alla hatar tror han inte tycker om oss längre. Det va jätte jobbigt och jag gnällde tills jag fick facit , fast försöka endå jobba lite.

Sedan va det lunch, nån fransk kycklinggryta med ris.
Efter hade vi matematik då vi räknade hela provet på tavlan och sen fick vi dom.
Sen va det språk som va bra till en början sen blev vår lärare trött på några så hon skrek ;
-Håll käften jävla skitunga, DRA HÄR IFRÅN !. Nått sånt :S helt crazy. men vi gick det va ändå bara typ 3minuter kvar av lektionen.
Efter kom allt strul med telefonen.
TIttade för en stund sen klart på det sista avsnittet av andra avenyn x)
Ikväll händer inge speciellt.

Allt för mig :)
/Michaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha , vem har ni som språk lärare ? :S

2008-05-21 @ 19:01:41
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/
Postat av: anna

ahahha aa eva-karin är typ helt damp ! men karin är värre :P

2008-05-21 @ 21:15:27
URL: http://fettlagoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0