Min helg

Ja då skriver jag om min helg, men lite kortfattat.

På fredagen när jag kom till mormor var hennes granne där, men hon gick hem till sig. Då satt sig jag och mormor på balkongen och åt glass med hennes galna katt :)

Tittade på lite tv på kvällen och så.

Lördagen var vi hos min morfar, sedan
Tittade  vipå eurovision song contest , men vi va rätt trötta så vi sov efter Sveriges bidrag men satt väckarklocka för att vakna när röstningen var, men när vi vaknade hade 17av43 länder gett sina poäng så vi orkade inte !

Söndagen åkte vi någonstans och hämtade nån konstig toalettstol som vi sedan kastade åt skogen !
Sen kom vi hem och åt pizza som min mormor egentligen hatar men vi hittade en god på flygfyren.
Sen kom min kusin :D och vi busade på balkongen och åt glass. Sedan gick vi hem till henne och tog hårborttagningskräm och ack så fina och lena ben vi fick !
Sedan va det någon på parkering som spelade dunka,dunka musik så vi gick ner och klagade sen kom min galna mormor ner också och hotade killen med att om han inte åkte därifrån genast skulle hon ringa snuten. haha mormor !

Massa annat kul hände också, men orkar inte skriva mera ! hoppas det räcker :)
Glöm inte att kommentera !

Bilder kommer imorgon orkar inte märka dom .
 hårborttagninskrämer brukar stinka prutt, men den här var inte så farligt ! haha
/Michaela

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha jaa din mormor värkar ju kul, men min är ju typ helt jävla cenil ^^

2008-05-26 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0