Matematik

Nu finns det tre rubrik inlägg med matte så ni måste tro att jag är värsta matte pluggisen ! haha !
Jag har bara gjort ett halv sida i matteboken och jag har insett att det jag förut kunde rätt bra har jag glömt totalt !
Ekvationer börjar jag väl minnas nu , men nu är det liksom tal jag inte minns !
Som denna ;
"skriv nästa två tal i serien"
0.04 0.06 0.08 _ _

Jag fick verkligen hjärnsläpp på den, en lätt uppgift kan bli så otroligt svår :O !

Jag tror inte att jag ska plugga mera matte ! Ska inte ens öppna boken för det gör bara att jag inser allt jag inte kan , fast jag egentligen kan/har kunnat det för några veckor sedan.

Nej, nu blir det lite vilo stund sen ska jag sätta igång med städningen som jag inte gjort än, haha.
Nu är det American funnies homevideos på kanal 5 ska titta på det och sedan ta tag i städningen på riktigt !
 (Dålig bild jag vet men den är tagen med min webbkamera bara för jag ville lägga in någon bild, det va så länge sedan)

Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg kan inte matte i huvudtaget sat... Du e en pluggis xD !!!

2008-05-14 @ 17:20:30
Postat av: Matthias skogh taxén

JAg kan inte matte i huvudtaget sat... Du e en pluggis xD !!!

2008-05-14 @ 17:21:23
Postat av: Michaela

stackare,

JAG ÄR INTE PLUGGIS !

2008-05-14 @ 19:14:29
URL: http://michhaela.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha , jag kan den där (a) det ska va ; 0.10 ,, smart eller hur (a) <33

2008-05-14 @ 19:17:08
Postat av: Michaela

vad bra för det har jag me :D

2008-05-14 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0