Maria och jag

Kom på en sak,
för typ ett eller två år sedan eller längre planterade Jag och min kära granne Maria en typ hyacint ? som vi hade snott från en tomt haha^^ och vi byggde en kruka och typ planterade den där med jätte lite jord och ja absolut på fel sätt. Sen när jag va ute kollade jag på den där blomman och då har det nu blivit en gul påsklilja ?
men fråga mig inte hur den har börjat växa där ?
haha.
Jag och Maria bestämde för flera år sedan att vi skulle ha en lägenhet med massa djur hit och dit ! Asså alla sorters djur utom äckliga ormar, asså typ kräldjur eller vad dom heter,
Sen när vi planterade den här blomman bestämde vi också att vi skulle bli trädgårdsarbetare,
haha vi får se hur det går med det ?



/Michaela





Påsklilja


Kommentarer
Postat av: Anonym

moahhahaha !
jag måste titta till våran lilla gula älskling någon gång ,
haha ! den lägenheten ser jag framimot att titta på! ;)
haha , pussypussy

2008-05-07 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0