Måndag kväll

Det har inte varit mycke inlägg men jag har verkligen inte haft ork ! Fast har tänkt på det lite , men sen ba : neeh orkar inte.
Imorgon har jag matte prov och jag känner på mig att jag kommer få sämst !
Jag har fått ganska bra på dom andra i allafall godkänt men jag vet inte:S
Vet aldrig hur man pluggar till matteprov !
Hoppas det går super bra för mig :D

Dagen har varit precis som vanliga dagar i skolan.
Bara att vårat matteklassrum stank ovanligt mycket (det stinker varje gång) men denna gång dubbelt så mycket, så våran lärare skulle gå och anmäla det, men vissa tror det är hon som luktar.
Medans hon var borta ställde vi fram klockan och eldade hår och hårwax för att brandlarmet skulle gå, tills vi såg att det inte fanns det i klassrummet typ :S ?

Sen gick jag hem till min kära Malin och föjde med när hon klippte sig, hon blev fin (:

Inget annat har hänt idag, eller ?
Jo juste, jag skulle åka för att hämta min mobil för andra gången men då kunde dom inte det för dom va tvunga att ringa sin ekonomi ansvariga nått sånt^^ och dom stängde fem och vi va där kvart över fem så jag blev lite halvsur.
Men vi fattade inte varför, aja ^^ jag ska typ tillbaka dit imorgon igen, för dom skulle lösa det på dagen då.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sova tidigt ikväll för att vara pigg imorgon inför provet. och önska mig lycka till och att jag får bra resultat !

Ska försöka lova att det blir mer inlägg imorgon.

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0