Måndag kväll

hejhej.
Min "blogglust" har kommit tillbaka nu :)

Vill ni att jag ska skriva om min helg eller ska vi strunta i det ?

Aja, ikväll har det inte hänt så mycket. Mamma har försökt att få bort färgen från mina kläder , vi får se hur det går !
Pappa vill typ att jag klipper gräsmattan, men vi får se hur det blir med det :)

Lovar att imorgon blir det mera bloggande ! Lite bilder från helgen kanske.

Förresten så har den här låten fastnat på min hjärna;


Kommentera också ! Snälla ! det får mig att vilja skriva oftare :)
Ska förresten ändra designen, bara bakrunden.
puss.

Kommentarer
Postat av: anna

jag skriv om din helg :) gillar att läsa din blogg ;)<33

2008-05-26 @ 19:45:37
Postat av: Anonym

:)

2008-06-15 @ 14:22:16
URL: http://diaryonline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0