Lunch

Nu har jag ätit lunch och det va äckligt ! Kokade korv för det va det ända vi hade , jag åt en men kastade resten , USCH!
Jag är verkligen super hungrig men vi har ingen god mat hemma :/

Och snart måste jag verkligen ta tag i städningen men det är så jäkla tråkigt !!
Funderar även på att möblera om lite i mitt rum (A) haha^^

Och min parabol fungerar inte , så pappa får ringa ´till kuntjänst.

Super tråkiga inlägg, men ingen anin om vad jag ska skriva.

Och jag ser att jätte måna läser, så snälla kommentera lite också ?
Förslag på vad jag kan skriva ?

 Den tröjan köpte jag, den ser kanske ut att vara för gravida eller något ? men det är typ en pösig tröja och det är faktiskt storlek xs även om det ser ut som xl :)
 Och sen köpte jag den tröja (:

Båda är från Gina Tricot.



/Michaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dom där tröjorna va skit söta (a), och jag tycker inte alls att den första tröjan (den gula) såg ut att vara XL, puuss <33

2008-05-17 @ 13:43:30
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/
Postat av: Linnea

svar : ja vi kan åka till kista :D

2008-05-17 @ 13:45:57
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0