Ledsna dagen ?

Idag värkar alla så otroligt nere. Just nu pratar jag med tre personer på msn som mår jätte dåligt och är ledsna :/
Igår va det jag och nu är det två av mina bästavänner som är ledsna och jag blir fan nere jag med :/
Är det någon känslig period just nu för alla eller ? :/

Skämt och sido, snart blir jag deppig igen, men nu ska jag hålla huvudet högt och ha ett leende på läpparna.
Imorgon bitti har jag cp gympa vet inte om jag ska komma till den :S vi har ute gympa och jag har skit ont i halsen sen gympan i måndags då vi skulle springa men jag gick och fuskade såklart (:
Så jääääääääääääääääääääääävla skönt med sommarlov säger jag bara ! Skolan tar livet av mig SERIÖST !

Vad ska jag skriva om ? förslag.

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0