Hemma

Jag hann inte skriva något mer efter vällingby för vi hade bråttom så pappa hämtade mig där medans malin fick åka buss. Men jag hade verkligen jätte trevligt med Malin, vi skrattade och tog kort (: sen hände en liten rolig sak på Gina Tricot när Malin skulle visa hur snabbt hon kunde vicka på rumpan haha, söt Malin, men jag tänker inte avslöja vad :)
Ljusterö var trevligt också, efter åkte vi till mormor och morfar och hälsade på, nu är jag hemma och ska snart ut i solen en stund :)

Lägger in lite bilder från i fredags inköpen och från skolan :)


/Michaela

Kommentarer
Postat av: mwallander@

haha,vad fan michaela ! xd

2008-05-11 @ 19:22:30
URL: http://mwallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0