Hemma

Kom hem för några minuter sedan.
Det va jättekul i vällingby :)
Malin,Amanda och Agnes köpte svampbob tröjor .
Malin köpte även en jätte fin röd/vit randig tröja på Gina Tricot. Jag köpte den gröna tröjan jag skrev om förut och en gul på rean.
På agnes begäran; Jag har bullfitta x)
haha, vi hittade ett par grymt fula trosor som va skit stora fram och ja^^ seriösa va vi ju också !

Lägger in lite bilder senare när jag bytt om och fixat mig.
Ska ju bort på middag, min brorsa hämtar nog mig om en halvtimme kanske. eller vet inte, vi får se:)


/Michaela


Kommentarer
Postat av: agnes

haha , bullfitta,pullfitta, rullfitta, knullfitta, hullfitta och tullfitta . Vilken storlek har du? jag har banne mej inte bullfitta ;P

2008-05-16 @ 18:20:41
Postat av: Michaela

haha^^.

Du har ingen bullfitta.

2008-05-16 @ 23:46:14
URL: http://michhaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0