Ett minne

Haha, var bara tvungen att skriva om ett minne jag haft med Hejjlinneja.blogg.se
VI har haft´miljarder minnen tillsammans men i alla fall.
Jag och Linnea va typ hatade av alla killar x) ingen ville sitta bredvid oss och dom bara suckade när vi kom.
Haha, så en gång när vi va hemma hos Henrik och Lordi precis vunnit melodifestivalen typ två dagar innan så sa vi att Linnea va sångaren  och jag va mumien som spelade synt typ (den med blont hår) haha, det va så jäkla kul :)
Vi va verkligen "hatade" av alla killar och så , ja det är obeskrivligt jag bara skrattar ! :)


/Michaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hhahahha , aa , det där är en av dom bästa (a):D

2008-05-14 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0