..

Har faktikst tappat blogglusten TOTALT !
Ingen kommenterar, vet inte vad jag ska skriva om, asså bajs säger jag.

Min helg var iallafall super bra.
Var med min kusin på söndagen och haha , ja jag ska inte säga allt vi gjorde, om jag hade haft lust hade jag skrivit allt i detalj men det känns onödigt.

Idag åkte en färgburk ut på mina kläder så vänsterben på mina jeans,tjocktröja och linne blev blått och är nu typ helt förstörda. Dom ligger i blöt så hoppas det går bort, mamma får fixa när hon kommer hem.
Bilder från helgen kanske kommer sen.
/Mi


Kommentarer
Postat av: vilma :)

jag kan kommentera, men bara om du skriver :P

2008-05-26 @ 16:50:02
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0