Ekvationer

Nu har jag jobbat pytte lite matte typ ett tal för jag förstod ingeting och jag fick inte sitta i köket och jobba för jag har ett skrivbord som rasar ihop snart för det fattas skruvar. Måste fråga min lärare om ekvationer för jag förstår inte ett piss!

Pratade lite med Malin nyss och dom ska typ boka resa ! Känner hur jag kommer sakna henne redan nu :/ <3
Malin min sötaste bästavän , du kan inte bara åka iväg sådär :( ?
1 hel vecka :O

Nu ska jag typ ut och hoppa studsmatta eller läsa lite bloggar och annat smått :)
Det blir ingen dagens outfit för jag bytte till ett par fula mjukisar för jeansen var så hårda och äckliga !
Blir kanske bilder imorgon :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marlie

hehe ja. :) Precis, men tror kanske hon borde komma till helgen, men man vet ju förstås aldrig innan. ^^

2008-05-13 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0