CP phonehouse

Jag är grymt jävla arg !
Pappa är i vällingby och ska hämta ut min mobil då får jag ta en blå mobil för det ser han på kvittot ? :S
Men jag fick en röd från början, men vadå ? kostar dom olika pga färgen eller :S ?
CP phonehouse i vällingby ! Plus att han typ va seg i huvudet.
Ska försöka åka till den där pappa KÖPTE den röda !

Skriver om hur dagen var och lite till, när jag fått veta hur det blir med min mobil SKa ringa till tele2 sen och bajsa, för jag inte fått mitt simkort än och det skulle ta 3dagar men det har gått en och 10 dagar



/Michaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

tur att jag har telenor dåh :):)

2008-05-21 @ 19:06:04
URL: http://hejjlinneja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0