CP DAG

jag skulle sola med Malin och Linnea så åkte vi till fucking pruttsjön och jag tappar min mobil och vi lyckades inte hitta den eller vi såg den men sen försvann den , good bajs telefonen :S:S

Men mamma och pappa är inte arga och jag ska typ få en ny fast måste ta alla mina egna pengar som jag va så glad över :S

Tack alla som hjälpte och Emma som jag fick ett fint läppglans av :)


Jag är så piss arg på mig själv så nu ska jag äta middag men min äldsta bror.mamma och pappa och bara glömma denna cp dag.


/Michaela cpsson

Kommentarer
Postat av: mwallander@

du glömde skriva att den ramla i vattnet ^^
men tycker så häääääääääär mkt synd om dej /:

2008-05-11 @ 19:26:54
URL: http://mwallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0