Lung Lördag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Skulle åkt till vällingby eller kista men det blev aldrig av pga vissa saker.
Igen outfit blir det heller för jag har bara ett par jeans och en tröja. Har faktiskt städat rummet lite också :) .
Sandra och Mathias var här och fikade nyss, trevligt.

Nu ska mamma och pappa åka och handla presenter till mig säger dom :) hihi. Jag fick tydligen inte följa med. Bara dom inte glömmer min önskelista :O haha.
Själv får man väl plugga lite då. Alltså jag har en samhällskunskaps läxa jag tänkte göra och kanske matteläxan också.
nej nu ska jaginte babbla mera.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag så hörs vi lite senare.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med läxan :D

2008-08-30 @ 15:40:23
Postat av: Michaela

Taack :)

2008-08-30 @ 16:10:29
URL: http://michhaela.blogg.se/
Postat av: Selma

Tack så mycket :)

2008-08-30 @ 18:22:41
Postat av: Sanna

Haha, oj! Tack så mycket :)

2008-08-30 @ 18:23:10
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0