Lördag morgon

Godmorgon bloggen. Vaknade upp med sol utanför mitt fönster :) . Har precis ätit frukost. Det blev en tidig fredagkväll igår. Somnade redan vid 00.00. Man är faktiskt ganska trött efter en hel vecka med skola och läxor. Känns rätt skönt att vara vaken redan vid 09.36 (om man ska vara exakt) för då har jag inte sovit bort halva dagen.

Idag skulle vi åkt till norrtälje och hälsat på morfar men min morbror från norrtälje ska in till stockholm idag med sin familj så då kommer dom hit och säger hej en sväng. Så mamma och pappa ville inte åka till norrtälje.
Jag som skulle träffat Linnea imorgon kan ju inte då eftersom vi ska till norrtälje imorgon. Kanske kan träffa henne idag istället ?

Om mitt bloggande ska bli bättre krävs det nästan att ni kommenterar så jag får tillbaka blogglusten.


 Brända popcornen. Jag och Malin hade kul i omklädningsrummet på gympan :)


Men vi hörs senare. Lämna en kommentar är du söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0