Fredag kväll

Jag ska verkligen försöka bli bättre på mitt bloggande.

Just nu sitter jag och chattar lite på msn, laddar ner lite musik och blogg. Det blir en lugn fredag kväll eftersom det var en ganska rolig eftermiddag med massa sång och dans så tar jag det lite lugnt nu haha.
Ingen rolig film har jag heller att se på men vi får se. Är röd drake på trean. Jag vet inte om den är bra.

Har inte så mycket mer att säga. Orkar nog inte med foundation tips ikväll heller förlåt. Men kanske imorgon kväll. Ska iallafall lägga upp en dagens outfit imorgon.

Jag fyller år om två dagar :)

Haha, aja. Nu ska jag väl läsa lite bloggar.

Lämna en kommentar är du söt.




Oj, jag glömde. Jag har gjort en ny header men det blir bara ett kryss när man laddar upp den :S ?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0